Blogarchívum

2014. június 5., csütörtök

3. nap

Végre egy kicsit tovább alhattunk, hiszen ez a nap a túrázásról szólt, ezért nem kellett korán indulnunk. A reggeli után elindultunk Kis-Cohardra, ami 1350 méter magas. Meredek, néhol sziklás úton mentünk felfelé, majd zihálva megérkeztünk a hegy csúcsára. Nagyon fárasztó volt, de mindenért kárpótolt a fantasztikus kilátás. Fentről láttuk a Gyilkos-tavat, amit ebéd után közelről is megnéztünk. Aki akart, felnőtt kísérettel még csónakázhatott is. Nagyon finom kürtőskalácsot lehetett itt venni. A következő úti célunk a Békás-szoros volt, ahol gyalog mentünk keresztül. Hatalmas sziklák meredeztek ránk,a táj félelmetes is és csodálatos is volt. A sziklák tövében szebbnél szebb népművészeti alkotásokat vásárolhattunk. Kora este a napsütést felváltotta az eső, így hiába foglaltuk le a közeli focipályát, sajnos nem focizhattunk. Kárpótlásként, Activityt játszottunk a szálláson. A tanároknak csak kicsit kellet küszködniük a takaródóval. Fárasztó nap volt.